Retouren en klachten

Je kunt onbeschadigde (ongeopende) artikelen tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Wanneer je gebruik maakt van het recht op retour, heb je recht op teruggave van het aankoopbedrag inclusief de eventuele verzendkosten. De directe kosten voor de retourzending dien je zelf te betalen. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. DVine Beauty Care is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Om te voorkomen dat producten beschadigd raken tijdens het retour sturen dienen de producten altijd goed verpakt teruggestuurd te worden. DVine Beauty Care adviseert daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

14 dagen bedenktijd
Je kunt de gekochte artikelen binnen 14 dagen terugsturen als deze onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt zijn. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. Je dient het artikel voorafgaand retour aan te melden door een e-mail te sturen naar dvinebeautycare@gmail.com.

Bestelling retourneren
Wil je 1 of meerdere artikelen retourneren? Volg dan het volgende stappenplan zodat jouw retour zo snel mogelijk verwerkt kan worden.

  • Meld de retourzending & retour reden via e-mail aan DVine Beauty Care
  • Stuur een afdruk van de mail samen met de producten die je retour wilt sturen naar:
    DVine Beauty Care
    Zevenbergenstraat 19
    6844 CZ Arnhem
  • Bewaar de traceercode goed die je ontvangt bij het afgeven
  • DVine Beauty Care zal de producten omruilen en versturen of zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening

Verkeerd product ontvangen?
DVine Beauty Care doet haar uiterste best om de juiste producten te sturen. Echter bestaat er altijd een kleine kans dat er iets misgaat. Mocht je onverhoopt toch een onjuist product hebben ontvangen dan is het dringende verzoek om deze ongeopend te laten en contact met DVine Beauty Care op te nemen via 06-24731041 of via dvinebeautycare@gmail.com. Er wordt dan gekeken naar een passende oplossing. De directe kosten voor de retourzending, wanneer DVine Beauty Care een verkeerd product heeft gestuurd, zijn voor rekening van DVine Beauty Care.

Klachten
Ben je niet tevreden met een product dat je onlangs besteld hebt of heb je een klacht over de service? Stuur dan je klacht naar dvinebeautycare@gmail.com. DVine Beauty Care neemt de klacht in behandeling en streeft ernaar om binnen een week een inhoudelijke reactie te geven.